Thursday, December 16, 2010

boring :(

salam and good evening everyone .

hurm . hari neyy bosan meyh .
bangunbangun tadi , g teman my mom g ambil kereta , then g beli groceries and barangbarang sekolah . then balek uh nenek ibni call , tanya bilaa nak dtg ruma dea . hurmm . memang dah plan un nak g ruma dea , tpy tpy , macam malas lakk cos time uh dah pukul empat lebey and ngantuk gylaa tahap max time uh and ag un my mom malas nak hantar . hurmm . aku neyy bab nak tunggu bas nadi putra neyy memang aku RAJEN ! paleng sekejap un nak tunggu satu jam . so daripada aku buang masa tunggu bas , better aku duduk ruma , online + berangan . hehe .

k aa . dah taktahu nak membebel pasal ap . everyday aku asyek membebel jea en ? memang lumrah hidup aku suka membebel . so terima jea laah hakikat yea kawankawan . hurm .





*conclusion ny , AKU BOSANNNNNN !

No comments:

Post a Comment