Wednesday, December 22, 2010

great day (:


hurm . happy meyh hari neyy .


hurm . g alam tadi dengan syahmi , ezzat , safwan , nasyat , adek syahmi , iqram , acap akim and ad sorangg budak form 2 yangg tak dikenali . hurm . aku sorangg jea perempuan :( . budakbudak perempuan yangg laen semua cancel last minute . aku dah rasa macam nak kasy kaki jea . laen kali ckpp aa awal awal ! neyy orangg da sampai , baru ckp tak boleh . macam ****** jea ! ergh ! dah laa tak boleh pergi, d'sebab ken dorangg , kredit aku habes lima ringgit lebeyh cos call and text dorangg ! grr ! saboo jea lerr . memang buka skul neyy korangg kena aa ! ergh !


dahdah . kang kalau aku sambung ag , kang ad gak perkataan yangg agak tak baek keluar . hurm .

kitorangg tengok cerita neyy meyh . besh laa jugak . tpy orangg sebelah yangg aku duduk uh MIANG syal ! macam bangang jea . haish . saboo jea lerr . hurm .


then then , aku jumpa ramai meyh budakbudak skul 8 tadi . nak tegur . tpy malu cos entah . haha . ngek ! and and aku jumpa kak syaf with her family jugakk tady . hurm . sempat laa jugakk kacau dea tady . hehe . tpy bilaa nampak mama kak syaf jea , terus jady baek . dun noe why . hehe . well . hypocrite ken ? :p .

k laa .


mau out . mau kemas bilek . tata titi tutu ! assalammualaikum :)


btw , good luck untuk semua pelajar form 3 esukk ! hope korangg semua dapat result yangg terbaek woook :)

No comments:

Post a Comment