Wednesday, December 29, 2010

happy :))

salam everyone :)

hurm . agak bosan meyh hari neyy . tpy happy aa gak . and for the first time dalam sejarah time cuti sekolah neyy , aku bangun pukul 6.30 and tak tidurtidur dah :) . hebat tak ? haha . puji diri sendiri . *taktahu malu .

tpy actually aku bangun awal cos nak kena g sekolah *untuk pengawas jea . ad orientasi form 1 and murid murid baru . hurm . ramai aa gak murid baru . and and aku dapat masuk USAHA WAWASAN ! tpy aku tak laa happy sangat masuk UW , cos mesti susah and nerd gilaa tahun depan ! hurm . redha jea laa :( . and and FORM 2 ada empat kelas . nama kelas ke empat tak silap aku SAUJANA and kelas yangg last CABARAN . hurm . pelikpelik jea nama .

and and , apa korangg rasa if ada orangg yang korangg dah kenal , nak kenal balek ? tak ke bangang ny uh ? haish . tak p laa . layan jea laa .



hurm . k aa . assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment