Tuesday, December 14, 2010

happyhappyhappy :))

assalammualakum and salam 1Malaysia *semangat patriotik ken aku ? :p

HAPPYDAY :D . itu tajuk yangg kita akan bahas kan sekarangg yaa .

hari neyy aku happy banget siih . perjalanan hidup aku start pukul 8.03a.m . yangg gerak aku time neyy ialah alarm phone aku yangg memekak uh :( . and then aku berangan sampai pukul 9.15 . pas uh aku turun bawah nak cari makanan . muahaha ! *time cuty skul neyy berat aku dah nak 5kg :D

sambung balek , and then aku mandi and siapsiap nak g klinik gigi . gigi aku saket meyh . punya laah lama aku tunggu , hampir dua jam . bila cek uh , doctor uh selambe jea cakapp gigi aku semua ny oke . haish . tension aku ! habes masa aku dua jam siasia at situ . tapy , aku tak laa bengang sangadd , cos at klinik uh en ad wi-fi , so ap ag , onlinee laa derr . then aku an parent aku g lunch at medan presint 9 . sedapp . hehe .

thenthen , aku g presint 17 :DD *ruma cucuku , syafiqahrasidi and besan ku , ibniAAZ .
dari pukul 1.30 sampai pukul 6 kitorangg asyek merepek + buadd lawak bodoh + bergosip and and , yang paleng besh , kitorangg g usha gambar sorangg jantan neyy . gyla takboleh blaa ouh gambar dea . engadd ken dea neyy lelaki sejaty . ruparupa ny . . . P O N D A N ! haha . aku , kak syaf and kak ibni tergelakgelak tengokk gambar dea . tpy naseb baek aku tengokk gambar uh at ruma kak syaf , if aku tengokk gambar uh at ruma aku , dah lama aku mengalirken aer mata . haish . ap laa nak jady an jejakajejaka sekarangg neyy . sabar jea laa .



neyy laa cucu aku . dea neyy cantek aa gak , tpy nak bandeng ken aku an dea , of course aa aku ag macho . *i'm not a boy oke ? and i'm not pondan also .


neyy pulakk besan aku a.k.a , nenek cucu aku yangg kedua aa . aku taktahu aa sama ad dea neyy cousin aku o besan aku . tpy ap ap un , minah neyy cun ouh . banyak scandal jugaa . time aku an cucu aku beshbesh sembang , dea nga text an someone . wooh . mystery . tapy spespe yangg dapat dea neyy memang power aa .

k aa . aku rasa aku membebel banyak sangadd hari neyy . k laah , nak out + nak kemas bilek , esuk cucu an besan aku nak datang . tata , titi , tutu :DD

assalammualaikum .


*the conclusion of semua benda yangg aku merepek neyy , i love you cucu + nenek ibni . hehe .

No comments:

Post a Comment