Friday, January 7, 2011

first week of school :'(

pergh . baru first week dah macam macam jadi kowt . i thought this year would be a great year for me . but :'(




first week sekolah benda benda yangg agak menyaket ken hati ialah ;

- first day gaduh an my bestie si pendek itu *nissa laah siapa lagi .
- kena gabung kelas ! sumpa biseng + tak boleh focus .
- freshie cari pcl ! tak padan dengan budak baru dah nak buat hal !
- juniorjunior aku semua ny cari pcl ! adui , adek adek ku sygs , jangan laah cari pcl dengan senior senior anda . waduh waduh !
- kena masuk bomba ! pergh ! sumpah benci ! nak masuk pbsm balekk !
- my bestie + i dituduh nak cari populariti dengan berkawan dengan ***** . pls aa weyy . spe yangg buat cerita ney , sila cermin diri sendiri dulu yaa . thankyou . sumpa macam ***** ! tpy tak kysa laa wey , maybe kau dengki an kitorangg kowt . cos kitorangg ney dari tahun lepas sampai sekarangg tak berpisah pisah kan ag . maybe kau fk if kau buat cerita neyy aku and bestie aku akan gaduh . SORY ! we won't ! bawa bawa lah insaf weyy . dah form 2 dah tahun ney . tak paya laa nak dengki dengki !
- and lastly , gaduh dengan ***** ! pergh . gyla best ouh . sampai dah tak mengaku kawan . haha . and and tadi dea text . first uh aku malas nak balas cos time uh semua g sembahyang jumaat . so malas nak ganggu . second uh baru aku balas , uh un one hour later . punya laa lama aku fk nak balas ke tak . kah kah kah . tpy sekejap jea text . dea macam merajuk jea . tpy apa aku kysa !? dea yangg cari pcl dulu . so pandai pandai aa kau hidup kalau taknak kena pijak ! tpy tpy , if kau baca neyy , aku minta maaf cos agak kasar bahasa aku semalam an kau . aku un taktahu kenapa semalam aku nak emo semacam jea an kau lepas kau sebut nama **** . hurm . tpy biasa aa en , orangg nga marah semua ny maen ckp jea . kah kah kah . sekali lagi minta maaf . haha . macam tak ikhlas jea .




conclusion of semua benda neyy ; aku harap minggu depan lebih bagus + elok dari minggu neyy :'(

No comments:

Post a Comment