Wednesday, January 26, 2011

what a great day :')

hoho . love today very very very very much meyh !

dari pagi sampai balek sekolah tak belajar :) . hoho . likelike xD .
tolong cekgu ros amekk ketinggian + berat badan + cek mata at bilek kesihatan . hoho . sumpa besh gylaa !

but time rehat aku tak suka ! tiba tiba jea farah nak serangg aku . dea ckp yang ***** tibatiba tanya dea yangg apa dea g tau at GTL . hello ! aku bukan GTL oke ? so berhenti ckp yangg aku neyy one of ahli GTL . ahli GTL hanya farah , nurina , azra , izza , hannani and yasmin jea ! ada ke nama aku at situ ? tak ken ? so stop ckp aku neyy GTL ! taktahu apa apa senyap sudaa ! I AM NOT GTL's ! faham !? if sesiapa still nak ckp aku GTL , korangg ney sumpa macam ******* ! and to farah , kita tau aa korang semua dah tak percaya at kita , but tak bermakna if ***** tanya awak apa apa , kita yang g tau dea ! adei ! jangan maen tuduh jea laah if taktahu apa apa .

okeoke . stop about that case . mau happy happy jea :) . siapa siapa yangg nak cari pcl + attack aku tibatiba , aku tak kysa . hidup korangg , buadd laah apa yangg boleh membuatken korang happy + puas . IDC !

hurm . cerita pcl koko pulakk . tadi balek balek aku taktahu kenapa aku tibatiba jea H Y P E R ! haha . fatin ckp 'weyh , orangg bilaa balek koko selalunya penat . kau laen pulakk' . haha . i loike . tadi aku sempat buadd aksi 18 tahun ke atas *jgn fk benda laen oke* . just nak bunuh diri . haha . melompat lompat macam orangg gyla . haha .




hurm . lastly ; just nak ckp yangg I LOVE TODAY VERY VERY VERY THE MUCHIIEEEE :)

No comments:

Post a Comment