Wednesday, March 2, 2011

EXAM ~ !

argggggggggh ! ohhhmyyy ! exam exam ! gyla susa doe ! ergh ! memang terbaek wook aa . dah aa dalam TRAUMA ag neyy . gaduh gaduh :'( . biasa lahh . nama pun aisyah . hehe .

subjek subjek hari neyy kebanyaken ny aku guna otak . kecuali HISTORYYYY ! sumpa memening ken kepala . tpy dengan bangga ny aku jawab at nurina FATini yang aku buadd jawapan semua guna otak , tade hentam . itu nama ny trick supaya if dea tiru , aku salah , dea pun salah . muahahah ! aisyah aisyah . bila kau nak insaf neyy !? adei ! saboo jea lerr .

time science pulakk . soalan semua agak senang lahh jugak . tpy paper subjective agak susah part ear uh . hehe . 15 minet , semua dah siap . aku jea belum . yangg part ear uh jea yangg tak siap . yang laen , LENGKAP BABEE ! *banggabangga xP . then seperti biasa , jiran aku , nurina fatini akan tanya aku 'dah siap belum ? hentam fk ?' . aku dengan selambe badak ny ckp tak siap and nurina ckp 'cepat aa siapken ! kang kena hantar !' . relax lahh babe . hidup mesti relax . gelojoh betul buadd cepat cepat . but but , disebabken terlalu RELAX , aku taktahu yangg masa tinggal 10 minet , apa lagi . HENTAM ITU TERBAEKKKK ! heho . btw , to cekgu anumah , sory if jawapan saya semua macam LOGIK cket . heho xP



k aa . mau study . esok ada exam ag . huuuuh . SAY NO TO EXAM !!! woooh !

No comments:

Post a Comment