Monday, May 23, 2011

fightinggggggggg ~!

huuuuuuuuh .
hari neyy genap seminggu aku gaduh an BESTIE aku . HAHA . tak sangka aku boleh bertahan sampai skrg ouhh . bangga laa jugakk . hee xP *gaduh pun bangga ? pigidah !

then then , hot issue ! haha . takde laa hot sgt . tpy ag hot dari jiran sebelah rumah kau uh aa . hee .
gaduh dgn musuh bersiri aku ag . HAHA . kami memang tak ken pernah berbaek . asal baek jea , mesty gaduh . gaduh , baek , gaduh , baek , gaduh . HAHA . sumpa takde kerja . normal lhaa uh . spe suruh mulut dea mcm apa ag ken ? ken dah kena an aku . AMBEK KAU !!!

and and , tadi time dah habes exam , aku jalan sorangsorang g surau nak solat zohor , kawan aku semua dah bla . then aku jalan bertentangan an budak yang aku gaduh uh . pergh ! best wooh ! dea jerit apa entah at aku . tak berapa jelas apa yg dea bingit ken uh . HAHA . nga khusyuk nak g solat neyy . HAHA . sengal ! k laa . uh jea kowt aku nak membebel . k . tata titi tutu ! salaaaaaaaaaaaam :)


*doa ken aku dapat result yg terbaek wook tau untuk exam neyy . hee . thx :)

No comments:

Post a Comment